Rejestracja szkół uczestniczących w konkursie rozpoczyna się 12 lutego 2025 r. o godzinie 8:00 i kończy 13 marca 2025 r. o godzinie 23:59. Natomiast rejestracja uczniów ze zgłoszonych w ww. terminie szkół trwa równolegle i kończy się 14 marca 2025 r. o godzinie 23:59.
Ogólnopolska Akademia – Konkurs Wiedzy o Prawie składa się z rejestracji i trzech etapów:
Przebieg konkursu:
- Etap I: szkolny – przeprowadzany online za pomocą specjalnej strony https://konkursakademia.pl w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych na terenie całego kraju w terminach:
- 19 marca 2025 r. o godzinie 11:00 dla uczniów szkół podstawowych,
- 19 marca 2025 r. o godzinie 13:00 dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
- Etap II: okręgowy – przeprowadzany stacjonarnie w siedzibach Okręgowych Izb Radców Prawnych lub miejscach wskazanych przez Organizatora w terminie 9 kwietnia 2025 r. o godz. 10:00.
- Etap III: centralny (finałowy) – przeprowadzany stacjonarnie w siedzibie Krajowej Izby Radców Prawnych w Warszawie przy ul. Powązkowskiej 15 lub innym miejscu wskazanym przez Organizatora w terminie 19 maja 2025 r.
Komunikat nr 1 dotyczący przebiegu II etapu konkursu:
Opiekunów uczniów zakwalifikowanych do drugiego etapu prosimy o zapoznanie się z treścią komunikatu dotyczącego zasad i przebiegu rozgrywek w tym etapie. W razie pytań dotyczących organizacji etapu II prosimy o kontakt z przypisanym do państwa koordynatorem z Okręgowej Izby Radców Prawnych (przynależność szkoły do obwodu konkretnej OIRP można sprawdzić po zalogowaniu na konto szkoły).